שאלתך:
המעביד מוסיף כל חודש לעובדת זרה בענף הסיעוד שרשומה במשרד כח אדם ומקבלת תלוש שכר כחוק כ 3,000- ₪ עבור שבתות שהיא נשארת לעבוד ועבור ימי חג. איזה סכום צריך לדווח לביטוח לאומי בדיווח כמעסיק, האם את הסכום שהוא משלם בלבד או שיש לכלול גם את הסכום שהיא מקבלת במסגרת תלוש השכר שעליו שולם ביטוח לאומי?
תשובתנו:
בהתחשב בהיקף הנתונים שנכללו במסגרת שאלתך, הרינו להשיבך כדלקמן:
1. בנסיבות המתוארות בשאלה יש לדווח לביטוח הלאומי על מלוא הסכומים המשולמים לעובדת.
2. אין לראות באמור משום חוות דעת ואין לסמוך על תוכנו ללא קבלת ייעוץ ספציפי.
3. נשמח לענות על שאלות נוספות ככל שיהיו כאלו.