מיסים | אודות מסקלופדיה | דיני מסים | מיסוי בינלאומי | מיסוי מקרקעין | תכנון מס | מס-טיפ לשאלות | הרשמה למבזק המס | תקנון אתר | צור קשר
חיפוש מידע לפי א' - ב'

דיווח למוסד לביטוח לאומי

(18-12-14)
נכתב ע”י אלי דורון, עורך דין - ירון טיקוצקי, עורך דין (רואה חשבון ) - רימון זינאתי, עורך דין
שאלתך:
המעביד מוסיף כל חודש לעובדת זרה בענף הסיעוד שרשומה במשרד כח אדם ומקבלת תלוש שכר כחוק כ 3,000- ₪ עבור שבתות שהיא נשארת לעבוד ועבור ימי חג. איזה סכום צריך לדווח לביטוח לאומי בדיווח כמעסיק, האם את הסכום שהוא משלם בלבד או שיש לכלול גם את הסכום שהיא מקבלת במסגרת תלוש השכר שעליו שולם ביטוח לאומי?

תשובתנו:
בהתחשב בהיקף הנתונים שנכללו במסגרת שאלתך, הרינו להשיבך כדלקמן:
1. בנסיבות המתוארות בשאלה יש לדווח לביטוח הלאומי על מלוא הסכומים המשולמים לעובדת.
2. אין לראות באמור משום חוות דעת ואין לסמוך על תוכנו ללא קבלת ייעוץ ספציפי.
3. נשמח לענות על שאלות נוספות ככל שיהיו כאלו.
 חזרה לקטגוריה  הדפס מאמר  שלח לחבר
שתף
מפת האתר | עורכי דין | דיני מיסים | קישורים מומלצים | חברה לבניית אתרים | חוקר פרטי